2010. december 9., csütörtök

Tatabánya – Füred meccs után

Magabiztos győzelemmel ott vagyunk a legjobb 8 között.
Talán ez volt az egyetlen pozitívuma a meccsnek. A másik pedig Szente.
Sosem éreztem még azt hazai meccs közben, hogy én lehet, hogy most hazaindulnék. Elég alacsony színvonalú, mondhatni unalmas mérkőzést láttam. Persze voltak szép megmozdulások, szép gólok, de őszintén szólva én nagyobb ellenállást vártam a Füredtől. És elnézést kérek a Füred szimpatizánsoktól, de én még ilyen rosszul nem láttam játszani a Füredet. Mintha fejben nem is a pályán lettek volna.
Talán ezért is lett olyan „legyen már vége” hangulatú meccs.
Amikor már elszendergett a közönség, tőlem négy székkel balra ülő srác elkiabálta magát, hogy „TÁMADÁÁÁÁÁS”…na, akkor többen felébredtek székükben.
A meccs előtt is féltem a szombati Fradi elleni rangadótól, de a füredi meccs után, és a Fradi – Szeged kupameccset látva talán még jobban félek. Ennél sokkal több kell majd szombaton, de talán a Fradi a végletekig kihajtotta magát a Szeged ellen, és remélhetőleg ők lesznek fáradtabbak.

Tatabánya-Carbonex-Balatonfüred 28-16 (13-8)
Tatabánya-Carbonex KC: Szente, Melhardt - Harsányi 4, Diaz 5, Dénes, Szabó Gy., Pordán 2, Kekezovic 6 (3). Csere: Melhardt (kapus), Halász 4, Lele 1, Kiss, Sutka 3 (1), Kocsis 1, Kanyó 2.
Balatonfüredi KSE : Szathmári - Tombor 2, Bakos 1, Salamon 6 (1), Ivanov, Sandrk 1, Pásztor 2. Csere: Szabó (kapus), Kis, Lelkes 1, Németh, Szöllősi II, Kemény, Zdolik 3 (3)

Írta: nk

4 megjegyzés:

narcisse írta...

én kedvelem a füredet,sokra is tartom őket,de tegnap tényleg érthetetlenül gyengék voltak,nem is értem
sima meccs volt úgy,hogy nálunk se volt kimagasló teljesítmény

Kornél írta...

nálunk én Szentét mondanám,
szenzációsan védett megint.
Füred jó csapat, de tegnap nagyon önmaguk alatt teljesítettek

narcisse írta...

szente valóban jól védett,de a többiek csak erős átlagot hoztak,mondjuk azt nagyon sokan:diaz,harsányi,keke,halász,pordán,sutka,de még kanyó ádám is,de a fradi falát átlőni nem lesz egyszerű

Yasmin írta...

Milyen jó megfogalmazás... hihihi :D :D :D
Mármint a cikk.

Megjegyzés küldése