2010. december 14., kedd

A Magyar válogatott bő kerete a VB-re

Kapusok: Fazekas Nándor (MKB Veszprém KC) Liszkai Szilveszter (MKB Veszprém), Mikler Roland (Pick Szeged), Szente Gábor (Tatabánya Carbonex); Tatai Péter (Pick Szeged)
Jobbszélsők: Gulyás Péter (MKB Veszprém), Harsányi Gergely (Tatabánya Carbonex), Iváncsik Tamás (MKB Veszprém)
Jobbátlövők: Ancsin Gábor (Friesenheim, német), Laluska Balázs (MKB Veszprém KC), Mocsai Tamás (Flensburg, német), Nagy László (Barcelona, spanyol)
Irányítók: Császár Gábor (MKB Veszprém), Nikola Eklemovics (MKB Veszprém), Lékai Máté (Pick Szeged), Nagy Kornél (MKB Veszprém)
Beállók: Gál Gyula (CO Zagreb, horvát), Pordán Bálint (Tatabánya Carbonex); Schuch Timuzsin (Constanta, román), Zubai Szabolcs (Pick Szeged)
Balátlövők: Halász Máté (Tatabánya Carbonex), Ilyés Ferenc (Lemgo, német), Katzirz Dávid (Pick Szeged), Perez Carlos (MKB Veszprém)
Balszélsők: Iváncsik Gergő (MKB Veszprém), Németh Tamás (FTC Sporek), Vadkerti Attila (Pick Szeged), Törő Szabolcs (Pick Szeged)

6 megjegyzés:

Kornél írta...

Kíváncsi leszek ki marad bent a végső keretben!
Pordán Bálint kellemes meglepetés...én szurkolok Neki

Amúgy ne legyetek ennyire aktívak a hozzászólásokban :-((

Unknown írta...

Írok már én is Kornél,azért lenne amúgy jobb vmi chatféleség,fórum,többen írnának sztem.Nekem viszont Német Tamás a meglepi,örülök neki,még ha netán ki is marad,igen Pordán is meglepő.

Unknown írta...

Rédei vajon miért maradt ki?

Unknown írta...

jaja,tényleg ő is kellene sztem is

narcisse írta...

rédei hihetetlen hogy kimaradt,majd tatabányán bizonyít

Unknown írta...

Pordán helyett én Szöllősit hívtam volna be.Neki azért tényleg beálló formája van...Rédeit én is hiányolom,balszélre meg inkább a góllövő lista 3. Szélest hívtam volna be.Bár nem oszt nem szoroz...

Megjegyzés küldése