2010. december 8., szerda

Franciaország - Pálinger 18-21

 Nagy bravúrt hajtottunk végre, végig vezetve simán legyőztük a nagyon gyengén, rengeteg hibával játszó francia csapatot. Pálinger elképesztő napot  fogott ki. Átlövésből teljesen hatástalanok voltak a franciák. A győzelemnek köszönhetően 2 pontunk már biztosan lesz a középdöntőben.

MAGYARORSZÁG: Pálinger – Kovacsicz 2, Bulath 5 (1), Kovacsics 2, Szamoránsky P. 2, SZucsánszki 4 (1), Vérten 2
Herr O. , Tomori 1, Szabó V., Sopronyi 3, Bódi, Vincze M.

FRANCIAORSZÁG: Leynaud - PIEJOS 5, Ayglon 1, Pineau 1, Goudjo, Signate, Dembele 3.

Darleux, Herbrecht 1, Lacrabere 6 (5), Gnabouyou, Mendy, Kamto Njitam, Deroin 1, Carrat




A szlovénok elleni siker után ma nehezebb feladat vár lányainkra. Finoman fogalmazva sem mi vagyunk a favoritok a mérkőzésen, annak ellenére sem, hogy gallok nagy pofonba szaladtak bele a hazai pályán játszó norvégok ellen. Persze ebből a meccsből nem érdemes következtetéseket levonni. A vb ezüstérmes gárda szinte minden poszton erősebbnek tűnik nálunk. Ráadásul a 2009-es év legjobbja Pineau is a soraikban van. 16. játékosukat is benevezték a kékek Stephanie Ntsama Akoa személyében. 

Jöhetnek a kommentek a meccsről ;)

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Összeszedett, koncentrál játékkal verhetőek...na meg persze sokkal kevesebb technikai hiba, mint tegnap :)

Karabatic írta...

Meg Pálingernek ma is minimum 48%-ot kell hoznia. Ami szerintem kizárt. A franciáknál nem fognak úgy szerencsétlenkedni, mint tegnap Gros.

lalus írta...

Én csak szurkoló vagyok, szakmázni nem akarok de ha nem kap el bennünket a hév, nyugodtan játszunk akkor szerintem simán nyerünk.Hajrá magyarok!

Yasmin írta...

Gratula a lányoknak, nagyot játszottak!!
Pálinger Kata csúcs, jó lenne, ha holnapután is ugyanígy (vagy jobban... :D) folytatná...

Kornél írta...

Jó ez a cím!
Fantasztikus kapus.
Én mondtam, hogy megverjük a franciákat ;-)

Unknown írta...

GRt CSAPATNAK!!Én szerintem most kéne játszatni:Herr,Vincze,Bódi,Temes,Ábrahámot,többiek hagy pihenjenek kellenek "éles" meccsekre.Sopronyi meglepett nagyon,végre lőtt átlövés gólokat nem is akár milyet,nyugodtan vállalhatna bátrabban.

Yasmin írta...

Sopronyi Anett az alvó ügynök. :D
Soha rosszabbat...

Megjegyzés küldése