2010. december 6., hétfő

Független Kézilabda Oldal

Üdvözlet a Független kézilabda oldalon!
Köszönhetően a kezi.hu részben fizetőssé tételének, valamint a cikkek minőségének, úgy gondoltuk érdemes elindítani egy független fórumot, ahol minden hír elérhető ingyen,  valamint gyorsabban és bulvármentesen.
Egyelőre így fest a dolog, amint beindulunk és lenne több szerkesztő/segítő, akkor megpróbálunk összehozni egy normális honlapot. Addig is itt is lehet kommentálni a bejegyzések alá. Akit érdekel a hírírás az írjon a
mailt és felvesszük a kapcsolatot. e-mail: karabatic@freemail.hu
Próbáljátok meg ti is belinkelni kezi.hu-ra, minél többször,  mert úgyis törlik hamar és, aki tud csatlakozzon rendszeres olvasónak, mert onnan lehet majd tudni, hogy sikerült-e a kis "forradalmunk."

Hajrá kézilabda!

39 megjegyzés:

lalus írta...

Sziasztok, Akkor hajrá

adi64 írta...

Üdv mindenkinek, én is itt vagyok ;-)
adi64

Unknown írta...

Tetszik ez a kezdeményezés!
Mindent bele:-)
És az oldal is jól néz ki, és a látogatók is egyre nőnek...hajrá!

Unknown írta...

Az oldal szerkesztőjének e-mail címét megszabad tudni?
Az oldal információk , szerkesztéssel kapcsolatos ötletek, elképzelések miatt érdekelne.

Karabatic írta...

ott van a mail cím, ebben a posztban.

Unknown írta...

jaj, bocs, még szokni kell...
pedig már olvastam is :-)

Yasmin írta...

Sziasztok! Sikerült regisztrálnom, köszönöm Kornél az üzit... Remélem minél hamarabb ide talál minden régi fórumozó, aztán hajrááá! :)
Yasmin

Yasmin írta...

Karabatic, tetszik az oldalak felépítése, a színek, a betűk formája, jó kis linket csináltál, teccik, gratula! :)
Abban segíts légyszi, hogyan tudnám az e-mail címem nevét (ludwig)az eredetire (Yasmin) átváltoztatni? Hol tudom beállítani?
Előre is köszi!

Unknown írta...

én is szeretném a nevem átváltoztatni:)
és szívesen Yasmin :)

Karabatic írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Karabatic írta...

Szia Yasmin!

Úgy próbáltad, hogy a rendszeres olvasóknál rákattintasz a képedre(jelenleg 3. sor 4. kép.). Ott lesz, hogy beállítások, azon belül alapadatok szerkesztése és ott elvileg át lehet írni. Szólj, ha nem működik úgy.

Karabatic írta...

vagy ha az nem működik, akkor kattints itt a hszben a ludwigra. bal feslő sarok-->profil szerkesztése és ott írd át a "Megjelenített név"-et.

Yasmin írta...

Köszönöm szépen Karabatic, a második lehetőséget választottam és így simán sikerült! :D
Lenne még egy kérdésem: a kézi.hu-ra beillesztettem a linket, szted hányszor lehet megtenni, míg le nem tiltanak? Nem mintha bántana, csak szeretném, ha minél több régi fórumozó véleményét olvashatnám itt is... :)

Karabatic írta...

Nem tudom. Én 5-ször tettem meg és még nem töröltek :D Igaz csináltam csak emiatt egy reget. Szerintem elég kirakni magyar-szlovén meccs után egyszer, meg késő este, akkor már nem moderálnak :D Majd beküldöm még én is. Van 3 regem ott, csak nehogy tiltsák az IP-m :D

ui.: még mindig jöhetnek cikkírók, főleg női részhez. ide irjatok: karabatic@freemail.hu

lalus írta...

Ha törölnek valakit akkor még itt vagyunk mi is akik átjöttünk.

Manócska írta...

A kézi.hu-n megint törölgetés volt, A szerkesztőség közleménye cikknél legalábbis biztosan...

Karabatic írta...

Itt nem lesz törölgetés, csakha valaki tényleg nagyon csúnyát ír. +ingyenes. Reméljük hamarosan jó sokan leszünk.

Yasmin írta...

Beillesztettem megint két helyre, remélem lesz, aki elolvassa... de rengeteg hsz-t kitöröltek ismét.
Az már jó jel, hogy közleményt adtak ki, ezzel is jelezve, hogy tartanak a távozástól. :)

adi64 írta...

Ma reggelre újra töröltek:
"Szólj hozzá Te is a cikkhez! (0 hozzászólás)"
:(((((((

Yasmin, hogy változtattad meg a neved?!

adi64

adi64 írta...

lehet, hogy sikerült átállítanom a nevem...:-)

Yasmin írta...

Már sikerült is, ahogy látom... ügyes csajszi vagy Te. :)

Őket minősíti ez az egész reagálás. :s

adi64 írta...

A mai meccsekbe be se írták a Magyar Kupa meccseket...
Én beírtam...
De lehet, hogy ezt is törlik...

Karabatic írta...

Itt már éjfélkor kint volt a Magyar Kupa meccses post :P

Karabatic írta...

Látom egyre többen vagyunk, szóval pár gondolat:
-Bárki írhat akár 1 db cikket is, mert mondjuk látott egy norvég-francia meccset és jól össze tudja foglalni. Azt elküldi nekem(beleír egy szerzői nicket és, akkor kiposztolom) Ez is nagy segítség lenne. Meg nyugodtan szóljatok hozzá a cikkekhez, nem harapnak :)
Női kézis cikk írót továbbra is szívesen látnánk.(persze férfiből is jöhet, de női az hiányposzt)
A picit hosszabb távú tervek: ha látom, hogy megy az oldal, akkor január fele elkészül egy normális honlap, domain névvel meg minden. Addig pedig marad ez a blogocsoka.
Türelmeteket kérem, ha valami eredményt kihagynánk, vagy valami hibát írnánk egy cikkbe. Idővel belejövünk, nem vagyunk profi szerkesztők. Még..:D
Egyébként tegnap volt élő eredménykövetés a magyar-szlovén meccshez. Minden gól után pötyögtem be az állást :D Bár gondolom senki nem volt fent éppen :D

Szép napot mindenkinek!
e-mail: karabatic@freemail.hu

adi64 írta...

Ma 10.22-kor a kezi.hu-n az összes eddigi kommentet törölték, még a régi cikkektől is...

Sev írta...

a kézi.hu-n megszületett a tuti megoldás:))..sehol nem lehet kommentelni:))..sztem sokan tuti rosszul lesznek ettől:)

Kornél írta...

Reményeim szerint ma megy majd este egy összefoglaló a Carbonex-Füred meccsről...
meg ha jól tudom, más is készül hasonlóval;-)

Hajrá, jó lesz ez!!!

A kézi.hu-n már nem lehet sehova kommentelni.

tobiasszabolcs írta...

Respect, Karabatic!

Hajrá, hajrá!

Én rendszeres látogató leszek, az tuti!

tobiasszabolcs írta...

@Karabatic: kipostolhatom a blog oldalt a Facebook-on? :)

Illetve van egy kézicsapatunk, a honlapunkon csináltam egy hivatkozást ide: rctse.gportal.hu, jobb felső sarokban kell keresni. :)

Karabatic írta...

Persze. Terjesszük, minél többen :D Köszi!

Yasmin írta...

Megkeresem és lájkolom. :)

narcisse írta...

kiváncsi vagyok
szerintem nem lesz könnyű egy ilyen oldalt szabadidőben szerkeszteni
mindenesetre én drukkolok és jelen leszek

narcisse írta...

külföldi bajnokságokból is lesznek cikkek?

Karabatic írta...

@carbonex99: Lesznek. Csak még 1 napja indult az oldal és most nagyon sűrű a program. Szóval még formálódunk, de kialakul nemsoká a dolog.

narcisse írta...

akik a "forradalmat kirobbantották" azok ezen az oldalon miért nem aktiválják magukat?
így csak az lett elérve,hogy a kézi.hu-n nem lehet hozzászólni,itt meg alig van hozzászólás

Karabatic írta...

Majd beindul. Róma sem egy nap alatt épült :P

narcisse írta...

nem rosszindulat volt,csak egy megjegyzés,én támogatom az oldalt,de több hozzászoló kellene

Kornél írta...

narcisse,
teljesen egyetértek!!!

narcisse írta...

minden magyar csapat honlapján/fórumán lehetne reklámozni ezt az oldalt,hogy többen jöjjenek

Megjegyzés küldése